Зібрання членів Апостольства Молитви

 

    Молитва… Який глибокий зміст цього слова. Не словом тільки треба молитися, а й розумом, і не розумом тільки, а й серцем: хай ясно бачить і розуміє розум те, що вимолюємо словом, і серце хай відчуває, що думає при цьому розум. Усе це разом і є справжньою молитвою, і якщо не має в молитві твоїй чого-небудь з цього, то вона є або недосконалою молитвою, або зовсім не молитвою…

Члени Апостольства Молитви покликані, бути більш досконалішими в молитві і нести слово Боже до християн. Як пише святий Василій Великий: у молитві слід спочатку прославити Бога, потім подякувати Йому за явлені нам благодіяння, далі сповідати йому свої гріхи і, нарешті, просити у Нього найбільш потрібного нам в справі нашого спасіння.

Для того, щоб бути ближче до Хреста, до Святої Церкви, Святої Євхаристії 30 листопада 2013 року Божого в церкві Покрови Пресвятої Богородиці відбулося зібрання Апостольства Молитви Заліщицького куста.

На зібранні були присутні отець Григорій Канак, парох церкви Непорочне зачаття Пречистої Діви Марії м. Чортків, декан Заліщицького деканату, о. Ярослав Шмиглик, о. Андрій з Дунева, о. Іван Сендзюк, парох церкви Покрови Пресвятої Богородиці та о. Онуфрій Швигар, члени Апостольства Молитви, церкви Покров Пресвятої Богородиці (м. Заліщики); новоорганізована група із церкви Серця Христового (м. Заліщики); члени Апостольства Молитви з сіл Добровляни, Дунева, Колодрібки.

Духовну науку проводив о. Григорій Канак. Отець Григорій особливу увагу звернув на те, як слід молитися, заохочував щодня читати Святе Письмо, як основну настільну книгу кожного християнина. Чим частіше ми читаємо Святе Письмо, тим більше ми його розуміємо і відкриваємо для себе нові вершини Божої благодаті. Слід своє життя довіряти Господу Богу, не сумніватись ні в чому. Бог вислуховує наші молитви, коли нам боляче, ми приходимо до нього, як до свого батька і нам стає спокійно і затишно. Також о. Григорій наголосив на величності Служби Божої: немає нічого ціннішого на світі, як побожно і уважно вислухати Службу Божу, бо, як сказав св. Учитель Церкви Альфонс: «Людина не в силі принести Богу жертви ціннішої та милішої, як таїнственна жертва Служби Божої. Служба Божа – це діло найвищого почитання Пресвятої Тройці, вона є наймогутнішим орудником проти пекельних сил, вона відвертає від грішника меч Божого гніву…»

Особливим було звернення о. Григорія, до нас, членів Апостольства Молитви, у якому він наголосив, що ми маємо горіти любов'ю до Ісуса і нею запалювати інших, щоб і інші хотіли вступати в Апостольство Молитви, і щоб жили в сильній вірі і любові до Ісуса Христа.

В ході спільної розмови своїм досвідом поділилась відповідальна за Апостольство Молитви від Єпархії м. Чорткова Лідія Окуріла. Вона сказала, що Апостольство Молитви – це є те світло, що світить і запалює, тим світлом інших. Ми, діючі члени Апостольсьтва Молитви, маємо дбати про те, щоби до нас долучилися ще більше молодих людей, бо одна свічка - це вогник, а багато свічок – це ясність велика. Тому і ми звертаємось до всіх небайдужих, прилучитись до згромадження членів Апостольства Молитви, поповнити його ряди.

Зібрання, яке відбулося у церкві Покрови Пресвятої Богородиці, пройшло на високому духовному піднесенні. Кожен із присутніх почерпнув для себе чимало цінного і зробив відповідні висновки про те, що потрібно для того, щоб Божа Благодать торкнулась кожного з нас.

«Не забувайте, що перед Богом ходиш і його десницею тримаєшся над безоднею нікчемності, і маючи це в думці, всяку справу свою, і велику, і малу здійснюй, як Господь того хоче!» (з книги Никодима Святогорця «Невидима боротьба»).

 

СТАТУТ  АПОСТОЛЬСТВА МОЛИТВИ

 

  1. Апостольство Молитви, або — як у нас називають — Пресвятого Серця Ісусового, є то набожне згромадження, котрого члени під покровом і по приміру Серця Ісусового ста­раються своїми молитвами, та всякими побож­ними вчинками причинитися до розповсюд­ження та збільшення слави Божої і спасіння людських душ.
  2. Є три степені Апостольства, які відрізняються обов'язками, яких, хто приймається.

Перший  степень Апостольства, (сущний і спільний усім членам) творять ті члени, що лучаться з Божественним Серцем Ісуса, жертвуючи йому щоденно свої молитви, спра­ви та терпіння в тих усіх намірах, в яких Гос­подь наш Ісус Христос безустанно за нас про­сить і себе приносить у жертву.

Це щоденне пожертвування можна зробити якими небудь словами, а хто хоче може ужити слідуючої мо­литви:

Господи Ісусе Христе! В злуці з тим Боже­ственним наміренням, з яким Ти сам Господа Бога своїм пресвятим Серцем на землі сла­вословив і нині ще безустанно прославляєш в Пресвятій Тайні Евхаристії по цілому світу аж до кінця  віка, я послідуючи Пречистому Серцю Преблагословенної, Пренепорочної Приснодіви Марії жертвую Тобі нині на весь день і кожну хвилину всі свої наміри та за­мисли, всі свої почування та бажання, всі свої діла та слова. (100 днів відпусту раз на день. Лев XIII 1885).

Особливо жертвую Тобі їх  (тут треба ска­зати намірення, яке припадає на цей місяць). Господи  Ісусе,  захорони   своїм  Божествен­ним Серцем Свят. Отця нашого, Папу  (Н).

Пресвяті Серця Ісуса і Марії, ратуйте Церк­ву й Україну.

О святий Иосифе, Прообразе і Заступниче Приятелів Пресвятого Серця Ісусового, моли Бога о нас (100 днів відпусту раз на день. Лев XIII. 1891).

Святий Архангеле Михаїле, св. Николаю, святий Володимире і Йосафате, моліть Бога о нас.

 

3. Другий степень творять ті члени, що по­при те, що належить до першого степеня, то є, крім звичайної молитви, якою жертвують всі свої справи Богу Отцю через заступницю Серця Ісусового, відмовляють  ще інші  молитви до Пресвятої   Діви Марії, щоб  умолити заступ­ництво переможної     Матері і   знайти в Неї поміч в  спасінню людських душ.  Вони відмовляють щоденно 1 «Отче наш» і 10 «Бо­городице Діво» в намірі  одобренім Святішим От­цем, який призначується їм  з початком  кожного місяця. Для піднесення  ревности в любові Серця Ісусового члени другого і третього степеня творять кружки звичайно по 15 чле­нів, якими  проводить ревнительство  призна­чене їхніми провідниками. Щоби праця була ще успішнішою призначується до помочи ревнительству відповідних заступників, — чи за­ступниць.

 

4. Третий   степень  творять ті,  що  -  крім обов'язків  першого степеня стараються віддалити від себе все, що стоїть на заваді, щоби Господь Бог вислухав їхні молитви, які вони відмовляють за спасіння душ. В тій цілі приступають  вони   щомісяця, або щотижня до Винагороджаючого св. Причастя, щоби тим чином пере­просити   Пресвяте  Серце   Ісусове,   зневажене людськими гріхами, Його    переблагати  і до їхніх просьб прихилити.

  1. Цей третий степень запроваджується ли­шень там, де найдуться такі члени, що в совершенстві вже далеко поступили і є правди­во гідними так частого св. Причастя.
  2. Треба знати, що ні один обов'язок не обов'язує під гріхом; але хто якого не сповнить, не доступає відповідних відпустів.
  3. Щоб стати членом Апостольства Мо­литви, треба бути вписаним в книзі Апостоль­ства, отримати вписовий лист (безплатно під утратою відпустів) і приймитися обов'язків бо­дай першого степеня.

 

А) Відпусти, які члени і членки Апостоль­ства Молитви можуть отримати.

 

Відпусти  совершенні:

 

а) в день прийняття; б) в празник Пресвя­того Серця Ісусового (п'ятниця по відданню празника Пресвятої Тайни Евхаристії); в) в празник Царя Христа; г) в празник Непороч­ного Зачаття Пресвятої Діви Марії; д) в яку-небудь п'ятницю кожного місяця і крім цього в який небудь день місяця; є) в день заступ­ника   назначеного   щомісяця   провідником.

1)  Всі відпусти можна жертвувати за душі в чисти­лищі.

2) День для зискання цього відпусту можуть самі члени собі вибрати так, що як хто в тім тижні при­ступив до Апостольства, то може і на неділю відложити собі відпуст.

Замітка. Щоби доступити тих відпустів, треба по добрій сповіді і св. Причастю відвідати яку церкву і там помолитися в намірі Святішого Вітця. — Щоби доступити відпустів виражених під а) і є) вистарчить сповідь і св. Причастя.

ж) відпуст совершенннй для тих членів, що в часі від заходу сонця в четвер до сходу сонця в п'ятницю через годину будуть розва­жувати о страстях Христових перед Пресвя­тою Евхаристією, або бодай гадкою перене­суться перед кивот утаенного Ісуса в Найсв. Тайні Евхаристії.

Замітка. Щоби доступити цього відпусту, треба крім сповіді приймити св. Причастя чи в четвер, чи в пятницю і молитися в намірі Свят. Вітця.

Того самого відпусту доступають ті члени, що спільно відправить «Святу Годину» в церк­ві або в каплиці в дні і годині назначеній місцевим    провідником    

з) Кожний день місяця доступають відпус­ту совершенного, коли приймають Винагороджаюче св. Причастя самі або спільно з іншими членами (спільне св. Причастя).

 

Відпусти несовершенні — частні а) Відпуст 100 днів за кожду молитву і до­бре діло сповнене в наміренню означеним про­відником кожного місяця:      б) сім літ і сім чотиридесятниць доступають ті члени Апостоль­ства Молитви, що публично з медалями на грудях, беруть участь в богослужениях бодай через під години, адоруючи Ісуса Христа при виставленню  Найсвятішої   Тайни  Евхаристії.

Б)  Відпусти уділені членам  -   Апостольства що належать до другого степеня

Крім відпустів дли першого степеня, мо­жуть члени другого степеня доступити слідую­чих відпустів:

  1. Повний відпуст в день Благовіщення Преч. Діви Марії.
  2. Повний відпуст в день Чесного і Живо­творящего Хреста.
  3. Повний відпуст в день св. Обручника Иосифа, як випаде слідуючого дня по Різдві Ісуса Христа.

Отці повні відпусти після Рескрипту св. Вітця Пія X. і рішення св. Конгр. для розширення віри з 24 лип­ня 1904 зістали надані членам Апостольства II. степеня нашого греко-католицького обряду. Для доступлення цих трьох повних відпустів мають члени Апостольства II. степеня в згадані святочні дні приступити до св. сповіді і св. Причастя, відвідати церкву тай помолити­ся там на звичайні намірення.

4) Частний відпуст 300 днів щоденно за відмовлене 1 раз Отче наш і 10 разів Богороди­це Діво на місячне намірення Апостольства Молитви.

Всі вище наведені відпусти можна жертвувати і за душі в чистилищі (Рескрипти з 24 серпня 1884 і з 18 листопада 1903).

           В) Відпусти уділені членам третього степеня

  1. Члени третього степеня доступають від­пусту совершенного: а) в день свойого прийняття; б) коли приступають до Винагороджаючого св. Причастя (Пій IX. 11 мая 1880 р.)
  2. Ті, що для слушної причини не могли причащатися в призначенім дни, доступають відпусту совершенного, як причащаються то­го самого тижня котрого небудь дня, або того самого місяця, коли належать до місячного Винагороджаючого св. Причастя (Папа Лев XIII 27 липня 1880 р.).
  3. Раз в місяць доступають члени третього степеня відпусту совершеного в тім дни, коли разом приступають до спільного Винагород­жаючого св. Причастя (Пій IX. 14 липня 1877 р. Услів'я для позискання цього відпусту є св. Сповіді і св. Причастя).
  4. Відпусту совершенного доступають в годині смерти, коли по сповіди і по св. При­частю або як неможлива була б св. Сповідь і св. Причастя, то по збудженню жалю взивати­муть устами або серцем ім'я Ісус (Бреве 10 лютого 1882).

Для всіх членів відпуст совершенний, коли в часі великоднім крім обовязкового св. При­частя ще раз будуть причащатися, щоби тим чином переблагати Господа нашого Ісуса Хри­ста за всі  можливі опущені св. Причастя нашими свояками або приятелями, Що нажать до Апостольства. (Ті відпусти можна жертву­вати за душі в чистилищі).

МОЛИТВИ

перед образом Серця Ісусового

Я Н. Н. для виявлення Тобі своєї вдячности і задля винагородження всіх своїх невірностей, віддаю Тобі своє серце і зі всім Тобі по­свячуюся. Мій предобрий Ісусе, постановляю за Твоєю поміччю вже більше не грішити. Амінь.        

а) 100 днів відпусту раз на день, б) раз на місяць відпуст совершенний,  хто відмовляє щодня. Услівя: Сповідь, св. Причастя і молитви в наміренні св. Вітця. Пій VII. 9 вересня 1807 р.

О, преблаге Серце Ісусове, нехай моє серце стане престолом Твоєї любові: нехай мої уста розповідають твою доброту; очі мої нехай безперестанно будуть звернені на Твою рану; нехай мій ум розважає Твої непоняті совер­шенства, а пам'ять моя нехай безнастанно пе­реховує дорогу згадку на Твоє милосердя. Нехай всьо виражає любов до Твого пресолодко­го Серця, о Ісусе!..., а серце моє най буде го­товим на всякі  жертви для Тебе.  Амінь.

 

Ісусе тихий і смиренного Серця, зділай моє серце після Серця Твойого (300 днів відпусту раз на день. Пій IX. 25 січня 1868 р.).

Пресолодке Серце Ісусове, зділай, най Тебе люблю щораз більше і більше (300 днів від­пусту; повний відпуст раз в місяць для тих, що цю молитву часто відмовляють.

ЧИН     ПЕРЕПРОСЬБИ

Покірно припавши перед Тобою, Божествен­не Серце Ісусове, відновляємо пожертвования себе самих, з тим, що через зріст у вірності і любові до Тебе, на ново направимо всі зне­ваги, якими Тебе так ми як і Другі колись об­разили.

Так, ми заявляємо, що:

Чим більше буде світ висмівати і хулити таїнства католицької віри — тим сильніше ми віримо в них, о Божественне Серце Ісусо­ве.

Чим більше невіра силуватися буде обдерти нас з надії на вічне спасіння, — тим більше надіємося на Тебе, о Серце Ісусове, одинока людей надіє.

Чим більше сердець стане на супереч Твоїй ласці, — тим більше любимо Тебе, о безко­нечно любові гідне Серце Ісусове.

Чим більше невірство напосядає на Твоє Божество, — тим більше величаємо Тебе, о Божественне Серце Ісусове.

Чим більше світ буде забувати на Твої свя­ті заповіли та їх переступати, тим вірніше хо­чемо ми їх заховувати, о Пресвяте Серце Ісу­сове.

Чим більше Твої св. Тайни будуть в презир­стві та забуттю, — тим більше хочемо їх при­ймати з любов'ю та почестю, о чоловіколюбне Серце Ісусове.

Чим більше Твої почести гідні чесноти бу­дуть в непізнанню, — тим більше хочемо їх творити, о Серце Ісусове, Прообразе всіх чес­нот.

Чим більше пекло працює над згубою душ, — тим більше нехай розпалиться наша рев­ність для їх ратунку, о Серце Ісуса, душ рев­нителю.

Чим більша жадоба уживання та гордість грозять знищенням самовідречення та вірності обов'язкам, — тим більше хочемо піддати себе духови жертви та самовідречення. О, Ти Серце Ісуса, зневагами насичене.

Чим з більшою силою пекельні вороги на­падають на Твою Церкву, — тим вірніше бу­демо її триматися.    О,  вірне Серце Ісусове.

Чим більше світ противиться найвищій ласці Святішого Отця, — тим більше з ди­тинним довір'ям будемо його слухати і з покірним підданням  підемо   за  його   проводом,   о Серце Ісусове, Ти  Предвічна Премудросте.

Чим більше самолюбство людей роз'єднює — тим сердечніше хочемо любитися, як чле­ни одної родини Божої, о Пребогате в любов Серце Ісусове.

О, Божественне Ісусове, нашого Бога Серце, дай нам свою ласку, а дай нам так сильну і діяльну, щоби ми як вірні діти Твоєї святої Церкви, стали серед світа Твоїми Апостолами, а в вічності Твоїм вінцем. Амінь.

 

Наміри Апостольства молитви на 2013 рік

ЛИСТОПАД

ЗАГАЛЬНИЙ: Щоб священики, які переживають труднощі, одержали полегшу у своїх стражданнях, допомогу в сумнівах та утвердження у вірності.

МІСІЙНИЙ: Щоб Церква  Латинської Америки, як плід континентальної місії, посилали місіонерів в інші помісні Церкви.

МІСЦЕВИЙ: Щоб в Україні була подолана корупція та несправедливість.

 

Покровитель:  мученик Терентій

 

                                                                 ГРУДЕНЬ

 

ЗАГАЛЬНИЙ:  Щоб діти, які були покинуті або стали жертвами насильства в будь-якій формі, знайшли необхідну їм любов і захист..

МІСІЙНИЙ: Щоб Християни просвічені світлом Воплоченого Слова, готували людство до приходу Спасителя.

МІСЦЕВИЙ: Щоб миряни в Українській Греко-Католицькій Церкві, пізнаючи правди віри, дедалі більше брали участь в процесах  євангелізації та катехізації.

 

    Покровитель: Апостол Филимон

 

Ніколи не пізно

Ніколи не пізно сказати - Пробач,

Не пізно ніколи сказати - Чекаю.

Ти хочеш поплакати? Просто поплач,

Скажи, якщо хочеш, це слово - Кохаю.

Ніколи не пізно, сказати - Прийди,

Та й не потрібно жахатись невдачі.

Не пізно сказати - Будь ласка, зажди,

Коли ти живеш й не чекаєш подачі.

Ніколи не пізно спитати - Чому?

Для чого то так? І в чому я винна?

Не пізно розкрить свою душу тому,

З ким жити ти прагнеш, не з тим, що повинна.

Ніколи не пізно покаятись Богу,

Руки піднявши свої до грудей.

Прозріти не пізно й пізнати дорогу,

Яка поведе до приємних людей.

Ніколи не пізно сказать - Я зумію,

І вчитись ніколи не пізно, як знаєм.

Не треба казать, що не хочу й не вмію,

Ми завжди, що зробимо, просто ламаєм.

Ніколи не пізно сказати - Вернись,

Все буде по-іншому, буде навзаєм.

Ніколи не пізно піднятися в вись,

Хоч крила відсутні і ми не літаєм.

Ніколи не пізно сказати - Забудь.

Ніколи не пізно сказати - Візьми.

Ніколи не пізно пізнать саму суть

Похмурого неба, жорсткої зими.

Ніколи не пізно сказати - Нехай,

Хоч ззаду плечей грізні вовки вже виють.

Ніколи не пізно пізнать в небі рай,

Бо тому, хто стукає, завжди відкриють

 

Апостольство Молитви

 

       Молитва є проханням благ, які благочестиві возсилають до Бога . Але потрібно не словами одними творити молитву, а більше через душевне молитовне наставлення. І молитися потрібно завжди, у кожному випадку. Як сидиш за столом – молися; споживаючи хліб, воздай подяку Подателеві. Не має потреби в харчах: хай не припинеться пам'ять про Добродійника.  Коли подивишся на небо і спрямуєш погляд на красу зірок, молися Владиці видимого, який «все премудрістю сотворив» (Пс.103, 24)…

       Але молитва буде тим корисніша і миліша Господу Богу, де це набожество будуть промовляти двоє або троє, бо в найпильнішій просьбі Матері Божої було сказано: «Де двоє, або троє зійдеться в ім'я Мого сина, там він посеред них». (Євангеліє від св. Матвія, гл. 18. 20)

       З такою метою,  при церкві Святої Покрови  створено згромадження, що зветься Апостольство Молитви, або Апостольство Пресвятого Серця Ісусового, члени якого під покровом і по приміру серця Ісусового стараються своїми молитвами та всякими побожними вчинками причинитися до розповсюдження та збільшення слави Божої і спасіння людських душ.

      Перші групи були створені в 1994 році з ініціативи отця Никодима Гуралюка. Поступово створювались все нові групи. А на сьогоднішній день, при безпосередній участі та творчих і духовних порадах о. пароха церкви Покров Пресвятої Богородиці, Івана Сендзюка діє  шість груп членів Апостольства Молитви, у кожній по п'ятнадцять членів, серед яких, вибрані ревнителі – провідники даної групи:

І група: ревнителька – п. Емілія Цюпало;

ІІ група: ревнителька – п. Людмила Кобіс;

ІІІ група: ревнителька – п. Ганна Симоненкова;

ІV група: ревнителька – п. Марія Бежук:         

V група: ревнителька – п. Оксана Федів

VІ група: ревнителька – п. Надія Бартків

     Переважна більшість членів Апостольства Молитви ведуть активне духовне життя, а саме беруть участь у прощах: в Страдчі, Зарваниці, Погоні, в таких відпустових місцях як с. Улашківці, Глиняне, Гошові, Уневі.  Щорічно беруть участь у Міжнародній Прощі Вервиці. Здійснюють походи до відпустових місць Зарваниці та Улашківці.

     Щомісячно у перший четвер та п’ятницю відмовляють молитви не тільки за себе і за свою родину, але за всіх членів нашої парохії, за церкву, всіх пастирів, за єпископів, священників, за монахів та монахинь, за молодь, за гріхи нечистоти, дітовбивства, за навернення грішників, за Україну.

    Основне кредо членів Апостольства Молитви – «Жити духовно»,  бо як сказав В.Альбісетті: «Жити духовно – означає вірити, що все те, що з нами трапляється, має свій сенс і навчає нас чогось корисного для нашої життєвої мандрівки».

    Мета духовного життя людини – з'єднання з воскреслим Хрестом, споглядання Його в глибинах свого серця.

 

 

Член Апостольства Молитви: Любов Сопівник